Saturday, November 29, 2008

Beautiful(?) history

Okej, przyznaję. Historia mnie przytłoczyła. Apeluję: tego jest za dużo! Za dużo dat, za dużo postaci, za dużo... informacji! Ale czy powiedziałam, że nie dam rady? ;) W końcu zdołam się wszystkiego, ba! większości nauczyć na poniedziałek.

Wreszcie założyłam konto na Allego. Tylko, że nie jestem właściwie pewna, po co. Szukałam kilku konkretnych rzeczy i... nie znalazłam. Pozostają dwie mozliwości: albo nie potrafię szukać albo ich tam zwyczajnie nie ma, co raczej jest niemożliwością. Muszę chyba uważniej, a przede wszystkim dokładniej wpisywać wyszukiwane frazy ;) Anyway...

Muzyka na dziś: System Of A Down - Chop Suey



System of a Down - Chop Suey
Vezi mai multe video din Muzica »

Cóż... pora powrócić do faktów historycznych ;P Żegnam się z Wami, życząc wszystkim miłego wieczoru :) Do jutra, moi mili ludzie ; **

P.S. Dwa tygodnie do kolejnego SŚFSW :)