Sunday, November 2, 2008

Pirates of the Caribbean - Anna's blog

Dzisiaj mam dla Wszystkich ogłoszenie z prośby mojej koleżanki, Ani.
Od bardzo dawna prosiła mnie, czy nie mogłabym założyć jej bloga na moim adresie mailowym. Nie bardzo chciałam się zgodzić, ponieważ z dwoma blogami jest już sporo roboty.
W końcu jednak uległam. Stworzyłam bloga, na którym będę zamieszczać jej opowiadania.
Ania jest wielką fanką "Piratów z Karaibów" i całkiem dobrze pisze różnego rodzaju opowiastki związane z tymże filmem. Postanowiła zamieszczać je dla odmiany w internecie aby nie tylko jej najbliżsi znajomi, ale też reszta społeczności mogła poznać jej twórczość.
Jak już można wywnioskować z moich powyższych słów, opowiadanie będzie na temat "Piratów..."; wiadomo Jack Sparrow, Czarna Perła... te sprawy ;D
Być może już dziś wieczorem uda mi się zamieścić pierwszą część opowiadania Ani.
Bardzo serdecznie zaprawszam w imieniu Any i swoim :)
Oto adres bloga: www.potc-analuciabennet-jacksparrow.blogspot.com
Przypominam, że jest on założony na moim adresie mailowym i można do niego również zajżeć, wchodziąc na "view my complete profile".
Więc to tyle. Do jutra, moi mili ludzie ; **

P.S. Hmm... Może skuszę się kiedyś i założę swój własny blog z opowiadaniami o tematyce Star Wars? To mogłoby być ciekawe ;) Kiedy znajdę więcej czasu, pomyślę o tym...