Friday, December 5, 2008

Anthony Kiedis - "Blizna" !!!

Tak jest!!! Mam to, co chciałam! Pojechałam, oceniłam i kupiłam. A teraz jestem zaczytana i nikt nie stanie mi na drodze, haha! ;D
Mowa oczywiście o fenomenalnej biografii Anthony'ego Kiedisa pt. "Blizna"(we współpracy z Larry'm Slomanem).

O książce:
,,W 1983 roku wypłynęli na powierzchnię neopunkowej sceny Los Angeles swoją szaloną, nieokiełznaną formą funka. Prawie dwadzieścia lat później Red Hot Chili Peppers, wbrew przewidywaniom pesymistów, stali się jednym z najbardziej znanych, odnoszących sukcesy zespołów.Choć grupa przeszła w tym czasie wiele zmian, Anthony Kiedis, dynamiczny lider i wokalista, wytrwał na czele zespołu. "Blizna" jest dogłębnie szczerym wspomnieniem z życia na pełnych obrotach."
(przyp. Onet.pl Czytelnia)

Jestem szczęśliwa! Szczęśliwa, że przyjaciółka wyciągnęła mnie do Empiku akurat dzisiaj. Co prawda w poszukiwaniu biogfarii Curta Cobein'a, ale w rezultacie ona kupiła, co chciała, a ja znalazłam to, czego szukałam ;) Pełna satysfakcja - osiągnięta ;P
Teraz wystarczy już tylko zasiąść wygodnie w fotelu, bądź innym dogodnym miejscu i... czytać, czytać, czytać! Fakt, że muszę na raz uporać się z sześcioma książkami, wcale mnie nie zraża; wręcz przeciwnie - motywuje ;) Dam radę! :)
A więc, teraz oddalam się w zaciszny kąt mojego pokoju, aby zagłębić się w "Bliznę".
Do jutra, moi mili, do jutra ; **