Monday, December 15, 2008

Quotation - beautiful

"Ciemność jest szczodra, jest cierpliwa i zawsze zwycięża,
lecz w samym sercu jej siły leży jej słabość:
wystarczy jedna, jedyna, samotna świeca, by ją pokonać.
Miłość jest czymś więcej niż świecą.
Miłość potrafi zapalić gwiazdy."
("Star Wars episode III: Revenge of the Sith" - książka)
Od kiedy skończyłam czytać SWIII:RotS i spostrzegłam powyższe słowa na ostatniej stronie, znam je pamięć. Tak pięknie brzmią! Czasami, gdy jest mi źle, cytuję w myślach te kilka zdań. Od razu czuję, jak niektóre troski zaczynają ze mnie ulatywać :)
Tak właśnie było dzisiaj. Musiałam powtarzać sobie owe słowa po kilka razy, żeby zachować trzeźwość umysłu i nadal trwać w zrozumieniu. Pomogło. I poprawiło mój stan ducha o kilkadziesiąt procent ;)
; **
P.S. Oby do następnego spotkania. Lecę ; **