Tuesday, December 16, 2008

I'm in shock!!! ;D

Sprawdzając swoją pocztę elektroniczną po powrocie ze szkoły(oh, to był męczący dzień ;/), spostrzegłam maila informującego mnie o wiadomościach przychodzących do mnie na naszej-klasie. Czym prędzej więc weszłam na ów portal internetowy. Po zalogowaniu się, natychmiast zauważyłam, że faktycznie coś otrzymałam. Otworzyłam skrzynkę pocztową i... doznałam szoku! Naprawdę szoku! Totalnie nie spodziewałam się tam tego zastać. Oczywiście było to jak najbardziej pozytywne zaskoczenie :):) Od razu zrobiło mi się cieplej na sercu. Mimo, że były to tylko zaproszenia do 'znajomych' na nk(aż trzy ;D), po prostu poczułam jak wraca mi humor. Miło mi, bardzo miło ;)

Faza na nową wokalistkę. Poprawia nastrój niczym łyk dobrej gorącej czekolady ;)
Regina Spektor - "Fidelity"


... i "Better"(Alternative Version)


Miłego wieczoru. Ja wracam do nauki. See ya ; **