Thursday, December 25, 2008

True, true...

Wybacznie wczorajszy brak posta. Wigilia, karp, te sprawy ;) Nie no, z tym karpiem to przesadziłam! Nie jestem zwolenniczką zabijania ich na święta, dlatego ich nie jem.
My tu gadu gadu, a czas na nowości muzyczne.

Beyonce Knowles - Halo


Beyonce Knowles - Diva



Beyonce-Diva(Exclusiv)
Vezi mai multe video din Muzica »
Proszę sobie czegoś nie pomyśleć - nie jestem zwolenniczką tej pani! ;P

Michelle Williams - The Greatest

Za tą panią również nie przepadam, a piosenka kojarzy mi się jakos wyjątkowo ze świętami. Niestety chyba jest o czymś innym ;/ Może to plus, a może nie...

The Kooks - Shine On

Jestem w stu procentach na tak! ;D Great song!

Świątecznie, po wczorajszym dniu także wigilijnie. Pozatym rodzinnie i nostalgicznie. W sumie można jeszcze dodać filmowo, ponieważ co jak co, ale w TV jest cała masa filmów do oglądania ;)
Wesołych Świąt ; **

P.S. Dziękuję wszystkim za przemiłe życzenia świątecznie na gadu-gadu, w sms'ach i za te telefoniczne ; ** A pewnej osóbce zaznaczam, ze zrozumiałam opis ;P Dzięki i nie ma za co ;*