Tuesday, October 21, 2008

Dandelion

Nicole Richie - Dandelion



Piosenka bardzo mi się podoba, ale zupełnie nie rozumiem idei robienia pokazu slajdów ze zdjęciami piosenkarzy, bądź aktorów do piosenek na YouTube :

Cytat dnia:
X: "Hey. Która z was jedzie na wycieczkę?"
Otrzymawszy odpowiedź, do mnie: "Dlaczego nie jedziesz?"
Ja: "To moja sprawa."
X do moich koleżanek:
"A bierzecie jakiś alkohol? Będziecie pić?"
Dziewczyny: "My nie pijemy."
X: "Jak to?"
Dz: "Po prostu."
X myśli przez chwilę, po czym z konsternacją na twarzy odpowiada: "Aha, wy robicie coś innego!"
Dz: "Yyy, niekoniecznie...?"
X: "Żartowałam."
Ja: "Ja też nie piję."
X dziwnie na mnie patrzy: "Ty też?! Czemu?"
Ja z całkowitą ignorancją: "Bo ja w przeciwniństwie do ciebie potrafię się dobrze bawić bez alkoholu."
Wyżej wspomnianej 'X', tylko pożałować. Jak można mieć hierarchię wartości, w której na pierwszym miejscu znajduje się opcja "gdzie by się tu tylko uchlać" ?! Echh... Nic, tylko wziąźć CKM'a i iść 'na łowy'...

Mykam, ponieważ czuję wzywający mnie zew nauki ;P A i mama zaczyna kręcić nosem na moje dzisiejsze siedzenie przy komputerze. Życzę Wzystkim miłego wieczoru :)
See ya ; **