Wednesday, October 29, 2008

No Future In The Past

Kolejna nowość muzyczna: Nadiya and Kelly Rowland - No Future In The Past


Nie jest to coś porywającego, ale dla ludzi lubiących trochę nutek do tańca, serdecznie polecam ;)
Ja osobiście wolę na ten przyklad ten utwór: Metallica - Sweet Amber

Po prostu powalające! ;D

A wracając do spraw z zycia codziennego...
Lekcje, lekcje i jeszcze raz lekcje! = szkoła - Liceum!
Dzisiejszy wieczór nie zapowiada się za ciekawie. Prawdopodobnie położę się spać dopiero w granicach godziny 4.00 rano. Miła perspektywa, ale cóż począć.
Moje życie zaczyna powoli coraz bardziej polegać na oczekiwaniu na kolejne spotkania. To chyba dobrze, ponieważ wyżej wspomniane spotkania napędzają i mobilizują mnie do działania. Ludzie uświadomili mi pewne sprawy i naświetlili trochę bardziej kwestię studiów. Wreszcie zaczynam mnieć sprecyzowane poglądy na ten temat. Kiedyś zawsze zastanawiałam się na jaką uczelnię pójść i co studiować. Później przyszedł okres, kiedy moje plany zmieniały się niemalże z tygodnia na tydzień. Teraz w końcu wiem. Wiem, co chciałabym robić w życiu tak naprawdę. Kim zostać. Na jaki kierunek się wybrać. Cieszę się, że nadszedł ten czas. Teraz pozostało mi odpowiednio przygotować się do matury, aby ją dobrze zdać. Mam jeszcze na to prawie dwa lata. Zamierzam w pełni je wykorzystać :)
Na dziś życzę Wam dużo optymizmu i udanego dnia jutrzejszego. Bye, bye ; **
P.S. Dziękuję kierowcy linii autobusowej 188, że musiałam iść rano do szkoły na piechotę ;/