Wednesday, October 22, 2008

Yeah! 2 days

Pożegnałam się już z tymi, z którymi miałam się pożegnać. Załatwiłam w miarę możliwości to, co miałam do załatwienia. Mogę trochę odetchnąć.
Jutro skoro wstanie świt, moja klasa wyjeżdża na trzy- dniową wycieczkę.
Przede mną aż dwa dni błogiego nicnierobienia. Oczywiście, nie do przesady ;P Zawsze coś się tam znajdzie. W każdym bądź razie, czemu mam sobie troszkę nie odpocząć, jeśli nie jadę razem z nimi? ;)
Dziś jest wyjątkowo piękny dzień. Zamierzam wybrać się - może do Katowic - i spotkać z koleżanką. Aż mnie dosłownie ciągnie na dwór.
Achh... I nie mogę już wprost doczekać się soboty! Kolejne SŚFSW :):)
Wprawdzie zapowiadają niezbyt kuszącą pogodę na nadchodzęce dni, ale my przecież i tak będziemy siedzieć w klubie ;) A to już za dwa dni :)

Humor niesamowice mi dopisuje. Życzę, aby i Wam miło spędzało się czas. W końcu, trzeba móc cieszyć się chwilą, choćby i czasami ;) See ya, people ; **

P.S. Świeżo znalezione ;P Lady GaGa - Poker Face


Lady Gaga Poker Face www.monden.info
Vezi mai multe video din Divertisment »
:)