Saturday, October 18, 2008

Walks and trips

Fotosy by Kinga.





Właśnie wróciłam ze spaceru. Przyznaję, samotnego spaceru. Ale w sumie co z tego? ;) Trochę samotności jeszcze nikomu nie zaszkodziło. A nawet czasami pomaga; wiem po swojej osobie. Jednak nie o tym będzie dzisiejszy post.

Zawsze wydawało mi się, że moje miasto - Sosnowiec - to taka mała mieścinka i nic ciekawego ani się w nim nie dzieje, ani nie ma. Lecz ostatnio odkryłam, że jest piękne pod względem krajobrazów. Oczywiście trzeba wiedzieć, gdzie szukać ;) Ja znalazłam kilka naprawdę urokliwych miejsc, z których bije uroda i harmonia natury. Najchętniej nieruszałabym się z nich, jeśli nie byłoby to konieczne ;) Achh...

Powyżej kilka fot by Kinga - stawiki 08'. Cudowne zdjęcia...
Mykam robić prezentację multimedialną na technologię informatyczną. Taki już nasz szkolny/licealny los. Musimy robić, co nam karzą ;P Choć wiem, że wiedza z technologii może być akurat przydatna w życiu codziennym, dlatego z miłą chęcią zagłębię się teraz w tajniki Power Pointa. See ya ; **