Wednesday, October 1, 2008

"Antoher Way To Die" - Alicia Keys & Jack White

czyli genialna piosenka!!! ;D



Elektryzująca nuta ;P


Właśnie wróciłam z korków z matematyki i muszę przyznać, że wszystko rozumiem :)
W szkole parę osób mnie zirytowało, ale zaledwie zirytowało ;) Jestem radosna i opanowana. Dzięki temu wszystko lepiej mi wychodzi. Dogaduję się nawet z rodzicami, którzy zwykli robić mi o wszystko uwagi nierozumiejąc, że jestem już prawie dorosła i traktując mnie jak małe dziecko. Teraz jest inaczej; pogodzili się z tym, że ich "malutka córeczka"(hehe ;P) ma już 17- za pół roku 18- lat.
Naprawdę, od soboty wszystko zmieniło się na lepsze. Ja zmieniłam się na lepszą :)
Zastanawia mnie, co będzie w weekend. Być może coś się wydarzy... Poczekamy, zobaczymy ;) Powiem tylko tyle: mam nadzieję, ale nie chcę zapeszać ;)
Udanego wieczoru. Bye, bye ; **