Monday, October 13, 2008

Home sweet home ;P

Calutki dzień spędzam chorusieńka w domu. Nudzi mi się niemiłosiernie, a przerwy pomiędzy siedzeniem przy komputerze a czytaniem kolejnej książki, urozmaicam sobie nauką. Taaak.
Dostałam też zwolnienie do szkoły na ten tydzień i - o zgrozo!- kolejne z w-fu aż do końca miesiąca! Nie ma siły! Mnie wystarczy tylko ten tydzień. Później ćwiczę i nikt mnie nie powstrzyma ;D
------
Natomiast poruszając temat komputera...
Jeśli ktoś jakimś niezwykłym zrządzeniem Mocy;) wszedłby i siedział cały dzień na HoloNecie, widziałby mój nick w stanie ciągłej(irytującej, hehe ;P) dostępności :D Oto, co robiłam dzisiaj na komputerze+siedzenie na forum SŚFSW :)
Teraz najwyższy czas na odrobienie przyniesionych przez koleżankę lekcji z dnia dzisiejszego. Trochę tego jest, ale przy odrobinie silnej woli i odpowiednio użytej samokontroli, zrobię odrobię wszystko jeszcze dziś ;)
Pozdrawiam ludzi HoloNetu, SŚFSW oraz Bastionu :) Niech Moc będzie z Wami...
Tak więc zmykam odrabiać to co trzeba z lekcji. See ya tomorrow, people ; **