Thursday, September 25, 2008

Good news

Same dobre wiadomości! :D:D:D A oto i one:

1. Jutro wybieram się do Dąbrowy Górniczej na koncert kapeli rockowej :):) Damy radę!
2. W sobotę nie będzie mnie od 11.30 do mniej więcej godziny 16.00, 17.00, ponieważ jadę do Katowic na spotkanie ŚFSW!!! Yupiii!!! ;D
3. Potencjalna wycieczka klasowa nie będzie do Węgierskiej Górki... Jedziemy do Wrocławia!!! ;D;D Juz nie mogę się doczekać! Oj, wspomnienia wracają, hehe. Same pozytywne, of course ;) Cudowny, piękny Wrocław czeka na nas, a my czekamy na przygodę ;)
4. Przełożyli mi parę sprawdzianów na późniejsze terminy(ale to raczej nie jest do porównywania z powyższymi nowinami ;)).

I'm happy!!!
Tak więc mam zaplanowany już prawie caly weekend. W niedzielę przyjdzie czas na naukę, ale o tym na razie staram się nie myśleć.

Song na dziś:
Nickelback - Rockstar :)

Czuję, jak ta piosenka mnie wewnętrzenie mobilizuje i napędza do działania :)

Żadnych zbędnych refleksji - tylko wizja świetlanej przysłości? Moze niekoniecznie ;P Ale coś w tym rodzaju z pewnością przemknęło mi przez myśl. Jednak moja psychika wydaję się być dość skomplikowana, co obrazują moje zmienne nastroje albo... poglądy ;) Joke, of course. Przecież jutro też istnieje dzień i w gruncie rzeczy nie wiadomo, co nam przyniesie...
Żywię nadzieję, że i Wy mieliście równie udany dzień, co ja. Jak to mawiają, noc jeszcze młoda, nie pora spać ;)
Trzymajcie się ciepło, people ; **