Wednesday, September 3, 2008

Remembrance 2003/2004

Ogarnął mnie czas wspomnień. Doszłam do wniosku, ze pogrążam się w nim aby nie myśleć o pewnych sprawach. Jak na razie skutkuje i powoduje masę dziwnych refleksji.
Pamiętam któreś lato, gdy na Helu zawitał zespół O-Zone. Swego czasu była to mója ulubiona rumuńskia(mołdawskia) grupa.
Nie pamiętam dokładnie, czy był to rok 2003 czy 2004. W każdym razie coś koło tego ;)
Nigdy bym wtedy nie przypuszczała, ze mogą przyjechać akurat tam. Ale stało się ;D
Dali bardzo energetyczny koncert, śpiewając swoje największe hity. Wybawiłam się wtedy za wszystkie czasy. I pomyśleć, że dowiedziałam się o nim dopiero tamtego dnia rano.
Bardzo długo potem nie mogłam wprost uwierzyć we własne szczęście!
Nie będę opisywała tutaj moich wrażeń dotyczących czasu po koncercie. Powiem tylko, że miałam do nich dobre dojście;D;D, a to dzięki mojemu wujkowi, który składał scenę.
Z biegiem czasu dochodzę do wniosku, że nie było to być może takie szczęście z pewnych powodów, których tu nie wymienię ;/
Szkoda, że zespół się rozpadł. Teraz nagrywają solowe projekty. Jednak zawsze będę twierdziła, że były z nich dobre chłopaki :) I nie chodzi tylko o muzykę. A propos muzyki.




Crazy Loop - Johanna (Shut Up!) [2008]
Vezi mai multe video din Muzica »




Arsenium - Rumadai [2008]
Vezi mai multe video din Muzica »




RadU - Doi Straini
Vezi mai multe video din Muzica »

Miłego słuchania ; ***