Thursday, September 11, 2008

Somebody's crazy!

Aaaaaaaa !!! Mam dzisiaj tyle zadane, że na pewno się ze wszystkim na jutro nie wyrobię. A jeszcze mam mieć z j. polskiego wprost rzeźnicką kartkówkę i czuję, że polegnę ;/
Muszę więc porządnie się przysiąść do ksiązek, bo jeśli nie to nie chcę wiedzieć, co się stanie. Póki co przyswoiłam 1/3 wiedzy o oświeceniu. Tak więc notka dzisiaj będzie wyjątkowo krótka z powodu nawału pracy.
Tak na marginesie: naprawdę uwazam, ze niektórzy oszaleli. Zwłaszcza nauczyciele ;/

Z pozytywnych rzeczy: miło jest znaleźć na naszej-klasie własnego kuzyna. Ma takie urocze zdjęcie ze swoim synkiem :)

Song na dziś dla duszy i ciała ;) Czasami już po prostu nie wyrabiam, a muzyka jest dla mnie wybawieniem. Dlatego wkurza mnie, kiedy YouTube się zacina...




Avril Lavigne-One of those girls
Asculta mai multe audio Muzica »

Pora wracać do nauki. Do jutra, people ; **