Tuesday, September 2, 2008

Hahaha! Very funny ;/

A ja myślałam, że nic mnie już nie zaskoczy.
Czasami zdarzają się jednak takie sytuacje, kiedy wprost nie możesz uwierzyć, że to się dzieje naprawdę... A jednak!
Idąc do szkoły i wchodząc do niej, byłam pewna, że zaczynam wspaniały dzień. Jednak dwie lekcje później byłam już w stu procentach pewna, iż ten dzień to istny koszmar ;/ Już na samą myśl, że musiałabym to tutaj opisywać, szlag mnie trafia!
Dlatego właśnie tego nie zrobię. Może innym razem.
Powiem tylko tyle, że pewne osoby rozdrapują moje rany, o których istnieniu już prawie udało mi się zapomnieć. Myślałam, że wreszcie zdołałam sobie pewnie sprawy poukładać, ale gdzie tam! Nie wiem, czy oni, a zwłaszcza ON, robią to naumyślnie i nie chcę wiedzieć.
Mężczyźni zawsze twierdzą, że kobiety są skomplikowanie i nie można ich zrozumieć. Więc ja się pytam: czy można zrozumieć mężczyznę? Odpowiedź jest jedna: NIE.

Hit na dziś z dedykacją dla tych wszystkich, którzy rozumieją pojęcie 'subkultura', co było dzisiaj moim drugim powodem do zdenerwowania.
A teraz Foo Fighters - Pretender


See ya ; **