Wednesday, June 4, 2008

Day after day

Czasami odnoszę wrazenie, ze nauczyciele nie są ludźmi. A przynajmniej, że nie mają ludzkich uczuć. Owszem, nie tyczy się to wszystkich, ale zdecydowanej większości(nie będę tutaj wymieniać konkretnych osób z wiadomych powodów ;P).
Na przykład dzisiaj przedstawiałam swój referat z WOSu. Napociłam się nad nim strasznie pisząc go w domu przez dwa dni, a mój szanowny nauczyciel postawił mi z niego 4+. No okej. Wiem, że powinnam się cieszyć, ale tym sposobem mam raczej zamkniętą drogę do piątki na koniec roku. Jestem na profilu dziennikarskim i zależy mi na takich przedmiotach jak język polski, WOS, historia i język angielski. WOS jest moim ulubionym(zaraz po angielskim i w-f) przedmiotem i czuję się z trochę wyrolowana, z tego względu, ze na półrocze miałam 5. Echh... Nadal nie rozumiem co w tym referacie było nie tak. Jest jeszcze szansa w moim ostatnim sprawdzianie, który z tego przedmiotu pisałam, a profesor obiecał sprawdzić go na piątek. A więc zobaczymy, zobaczymy. Ja się tak łatwo nie poddaję ;) Po prostu czasami czuję się pokrzywdzona i tyle. Bo człowiek się uczy i uczy, a przeważnie nie wszystko mu się udaje. Jak to w życiu. I tak dzień po dniu...
Dobra, koniec! Bo dostanę jakiejś paranoji i będę się musiała leczyć ;P Szkoła zdecydowanie nie powinna zaprzątać ludziom tyle czasu. Albo i powinna, ale w inny sposób; bardziej zachęcający do nauki. Wiem, wiem, naiwne myślenie ;P
Koniec na dzisiaj o szkole! Juz posmędziłam i poprzynudzałam, więc pora włączyć głośniki i puścić jakąś dobrą muzykę. Czas na relax!!!


Billy Talent - This Is How It Goes
Asculta mai multe audio Muzica »

i

Akcent - Dragoste de inchiriat
Vezi mai multe video din Divertisment »

Pozdrowienia for all ;***