Thursday, June 5, 2008

Open Air Sosnowiec 2008

Haaa ! Świetnie :D Wiem już, że następny w piątek, sobota i niedziela upłyną mi pod znakiem imprezowania na Dniach Otwartych mojego miasta(w ten weekend dni otwarte Będzina, ale nie chce mi się jechać ;P) I dobrze! Przyda się trochę zabawy ;P Żałuję tylko, ze w tym roku nie wystąpi więcej rockowych grup (w poprzednim rozkręciło się niezłe pogo :)) Ale ogólnie rzecz biorąc powinno być fajnie, ponieważ z tego, co wyczytałam zaplanowane są jeszcze inne atrakcje ;) Zamieszczę teraz plan tejże imprezy na trzy dni.

13.06.2008 PIĄTEK

„SZTUKA NA ULICY”
12.00 ul. Warszawska
Inauguracja Dni Sosnowca, przekazanie artystom kluczy do miasta, odsłonięcie Pomnika Żywego Artysty Macieja MaleńczukaHejnał Miasta Sosnowca

12.00-22.00 C A Ł E M I A S T O
Występy teatrów ulicznych, performerów, buskerów, kuglarzy, szczudlarzy. Wystąpią m.in. Teatr Ósmego Dnia, Lwowski Teatr Woskriesinina, koncert na ścianie Ryszarda Bazarnika, Teatr Nikol z Krakowa, Klinika Lalek z Wolimierza, Szkoła Clownów.
Finałowe przedstawienie – spektakl Genesis Teatru „A” - odbędzie się w Parku Sieleckim. Będzie to widowisko uliczne oparte na pierwszych dziewięciu rozdziałach Księgi Rodzaju. Sztuka zrealizowana jest w konwencji teatru totalnego, obfitującego w różnorakie środki wyrazu: projekcje multimedialne, bogatą scenografię i kostiumy, szczudła, kukły, ogromne machiny i ogień.

14.06.2008 SOBOTA

P A R K S I E L E C K I - mała scena
10.00-18.00 Festyn Kulturalno-Sportowy – zawody sportowe dla dzieci m.in. konkurencje na ściankach wspinaczkowych, koszykówka uliczna, Mini Maraton, występy artystyczne dla dzieci m.in. Pan YAPA, konkursy plastyczne – rysowanie kredą po ulicy ect.

D O L I N A S P O R T - górka na ZagórzuWyścig rowerów górskich ku czci pamięci Jana Pawła II

M U Z A 19.30 kameralny biletowany koncert AGI ZARYAN w dawnej sali Kina Muza

P L A C P A P I E S K I20.30 koncert PIOTRA RUBIKA – impreza towarzysząca Dniom Sosnowca, poświęcona pamięci Jana Pawła II w rocznicę Jego przyjazdu do Sosnowca

15.06.2008 NIEDZIELA

P A R K S I E L E C K I - koncerty:

15.00 rozpoczęcie imprezy
15.30 TOMATO
17.00 SKANDAL
17.30 CREE – zespół Sebastiana Riedla
19.00 KATE RYAN – z zespołem i tancerkami
20.15 BASSHUNTER
21.15 DJ DIANA D’ROUZ i dyskoteka pod gołym niebem
22.00 pokaz sztucznych ogni

W trakcie koncertu BASSHUNTER’a i dyskoteki pod gołym niebem odbędą się pokazy laserów.

Nie pozostaje mi nic innego, jak zaprosić gorąco do Sosnowca :)
Haaa ! Będzie Basshunter, będzie Basshunter :D
Cieszę się równiez, ze zagra zespół Cree, ponieważ ich twórczość muzyczna wplasowuje się w moje gusta muzyczne.
Natomiast 28.06 czeka mnie jeszcze wyjazd do Legnicy na koncert Akcent. Yuhuuu !!! :D:D
Dziesiejszy dzień jednak nie okazał się wcale taki zły. Mam nadzieję, że jutro też jakoś mi zleci. Oby bez złych rewelacji i oby do przodu. Carpe diem, moi drodzy, capre diem ;P
See ya ;***