Tuesday, June 3, 2008

Life is brutal !

Ale jestem wkurzona! Palam rządzą mordu!! Zaliczyłam wprawdze dzisiaj ten referat z polskiego i cieszę się, bo dostałam dobrą ocenę.
Mimo to mój dzień nie przebiegł dzisiaj miło(cóz za ironia...) z kilku powodów:

1. Mam tyle nauki na jutro, że nie wiem, jakim cudem się ze wszystkim wyrobię.
2. Zobaczyłam pewną niepowołaną osobę i oczywiście ból musiał wrócić (akurat teraz ;/).
3. Pokłóciłam się z rodzicami. W sumie nie wiem do końca, o co.
4. Jest duże prawdopodobieństwo, że mój wyjazd na koncert do Legnicy się rypnie :(:(

Tylko nie TO !!!
Czas na to, żeby zacząć obdzwanianie i dowiadywanie się wszystkiego w sprawie wyjazdu:
a) godzina i miejsce koncertu,
b) pociąg,
c) ewentualne ceny biletów,
d) ewentualny zakup biletów,
e) nocleg (prawdopodobnie)
itd. itp.

Muszę dopiąć wszystko na przysłowiowy "ostatni guzik", to się uda. Oby.
Mam dzisiaj strasznie nostalgiczny nastrój. Z chęcią bym usiadła i zaczęła rozpamiętywać stare dzieje, ale nie ma po co. Muszę właczyć coś, co doda mi chęci do dalszej egzystencji.
A tym czymś jest piosenka i teledysk, który zawsze poprawia mi nastrój ;P



Akcent-King of disco
Vezi mai multe video din Muzica »

Życzcie mi powodzenia jutro, bo coś czuję, że to będzie ciężki dzień. See ya, ;***