Sunday, June 1, 2008

Children's Day :)

1 czerwca - Dzień Dziecka ;D
Z tejże okazji życzę wszystkim "dzieciaczkom" wszystkiego najlepszego, dużo słodyczy, zabawek i samych radości oraz spełnienia wszystkich marzeń ;D Ze mnie jest już raczej duże dziecko, ale coś tam od rodziców mimo wszystko dostałam :)
Na dworze wciąż panuje upał. Posiedziałam dzisiaj z przyjaciółką parę godzin na dworze. Mam nadzieję, że nie przypłacę tego poparzoną skórą ;P
Jestem zmęczona, więc notka przykrótkawa. Dodam za to tekst piosenki razem z linkiem do niej. I juz mozna zacząć śpiewać ;P
Akurat na gorący dzień...



Akcent - Last Summer
Asculta mai multe audio Muzica »

I sit alone in the rain and my mind is dreamin'
(I'm stilll missing you...)
Many days have gone by but I can't stop this feeling
(Can't stop loving you...)

PrerFren
Seems like yesterday when you walked away
I remember begging you to stay
To let my feelings show I must always know
I should've never let you go...

Refren:
Your love is like rain on a hot night of summer
Your touch will make my heart beat like a drummer
Don't run away, I need you to stay
Only with you I have strength to fly higher...

Verse 2
I sit alone in my room and my heart is cryin'
Over and over again I remember you smilin'...
(I remember you...)

ReFrEn. . ..

:D
Mam nadzieję, ze nie tylko ja miło spedziłam dzisiejszy dzień.
See ya ;***