Thursday, June 19, 2008

House M.D.

Trwa u mnie głęboka faza na seriale. A Dr House bije wszystkie. Nie ma to jak zgryźliwy, ironiczny lekarz ;P

Trochę o serialu:
Serial Dr House rzuca nowe spojrzenie na współczesną medycynę, traktuje ją jak rozwiązywanie zagadek. Głównym bohaterem serialu jest kontrowersyjny lekarz, który lekceważy wszystkich, zarówno swoich współpracowników jak i samych pacjentów.

Dr Gregory House (Hugh Laurie) gdyby tylko mógł, to najchętniej nie rozmawiałby ze swoimi pacjentami. Chodzi o lasce, jest zgryźliwy i brutalnie szczery. House jest samotnikiem i indywidualistą, ale jest lekarzem, którego niekonwencjonalne myślenie i bezbłędny instynkt sprawiły, że cieszy się on niepodważalnym autorytetem. Jest genialnym diagnostykiem, kochającym skomplikowane medyczne wyzwania. To co House'a interesuje najbardziej, to wszelkiego rodzaju zagadki medyczne, których inni lekarze nie zdołali rozwiązać. House stworzył elitarny zespół młodych ekspertów medycznych, w skład którego wchodzą: neurolog Dr Eric Foreman (Omar Epps), z niecopodejrzaną przeszłością, immunolog Dr Allison Cameron (Jennifer Morrison), oraz specjalista od beznadziejnych przypadków Dr Robert Chase (Jesse Spencer).

Przyjacielem House'a i jego konsultantem jest Dr James Wilson (Robert Sean Leonard) - onkolog. Delikatna "chemia" występuje między Housem a Dr Lisą Cuddy (Lisa Edelstein), dziekanem medycyny i administratorką szpitala. Cuddy jest w nieustannym konflikcie z Housem. Mimo tych konfliktów Lisa przyznaje, że House to najlepszy specjalista w całym szpitalu. Gdy chodzi o życie pacjenta House zrobi wszystko by je ratować, nawet jeśli ma to oznaczać, ze musi włamać się do domu swojego pacjenta. Metody House'a może są podejrzane, ale nie ich rezultaty.

Z braku laku i weny wrzucam parę linków do fotek House'a ;)
Niby przeciętny facet a coś w sobie ma(i te jego oczy, achh... ;P)
http://allthingschill.com/img/houseMD.jpg cała ekipa
http://www.bangitout.com/uploads/63houseMD.jpg House i jego... laska ;)
http://www.hughlaurie.de/wp-content/uploads/2007/11/house-md-promo-season-4_01.jpg wanna
http://i.wp.pl/a/f/film/005/11/22/0142211.jpg tapetka

Teksty, jakimi raczy swoich pacjentów i personel ;P
„Mam pytanie, czy „na wpół martwy” może służyć za wymówkę braku poczucia humoru?"
„Pomysły to nie puszki po napojach. Recycling jest do dupy.”
“Jeśli rozmawiasz z Bogiem, jesteś religijny. Kiedy Bóg przemawia do ciebie jesteś chory psychicznie.”
„Co jeszcze cię podnieca? Narkotyki? Przypadkowy seks? Ostry seks? Przypadkowy, ostry seks? Jestem lekarzem, powinienem to wiedzieć.”
„Jedno ostrzeżenie: Trójkąciki już mnie nie rajcują. Teraz interesują mnie kwadraty.”
„Miło mi ogłosić wszem i wobec, że jesteśmy tak zgrani, że ty masz na sobie moją bieliznę a ja noszę twoją.”
Cuddy: „Musisz założyć swój fartuch.”Dr House: „Potrzebuję dwóch dni szalonego seksu, z kimś skandalicznie młodszym od Ciebie. Tak o jakąś połowę.”
„Czy prawo nadal zabrania przeprowadzenia autopsji na żywej osobie?”

Kiedyś padnę ;D;D

Siedząc dzisiaj w Empiku w Plazie strasznie zaczytałam się w pewnej książce. Chyba ją kupię, zwłaszcza, że nie jest znowu taka droga.
Miałam zamiar wybrać się po południu do Katowic, ale straciłam ochotę. Wystarczy mi, że byłam tam wczoraj. W końcu mój Sosnowiec też jest niezłym miastem, jeżeli chodzi o rozrywkę. Tak więc udałyśmy się z przyjaciółką do Skateparku. Przypomniało mi to, ze zamówiłam ostatnio na hedonskate nowe rolki agressive. Pora powrócić 'na rampę' ;D
Ogólnie rzecz biorąc dzień trochę przynudnawy(pomijając te nasze rozmowy o pracy wakacyjnej ;)) i senny. Jutro zakończenie roku szkolnego o 10.00. Mam nadzieję, ze klasy teatralne wystawią tak samo piękne przedstawienie jak na rozpoczęcie. Ogarnia mnie smutek, kiedy pomyślę o pewnej osobie. Może wakacje wreszcie mnie z niego wyleczą, w co szczerze wątpię... Czasami po prostu cierpimy w ciszy; nikt o tym nie wie, nawet najbliżsi...

See ya ;**