Tuesday, June 17, 2008

You're everything I've got



Akcent - Let's Talk About It (2007)
Vezi mai multe video din Muzica »

Nic mi się dzisiaj nie chce. Zwłaszcza, że się nachodziłam, bo mieliśmy dzisiaj razem z wychowawcą taką małą klasową wycieczkę do Centrum miasta. Pomijam fakt, iż w rezultacie wylądawaliśmy jakimś nieznanym mi sposobem w pewnej katolickiej szkole(o której istnieniu nie miałam pojęcia), na wykładach o Oświęcimiu. Posłuchaliśmy 2 godziny, powędrowaliśmy trochę, po czym udaliśmy się już do naszego liceum, żeby coś zjeść. Ogólnie rzecz biorąc nie było za ciekawie. Raczej nostalgicznie i trochę smutnawo. Z resztą nic dziwnego...

Patrząc na niektóre krajobrazy mojego miasta, wracają do mnie wspomnienia. Niekoniecznie dobre. Przypominam sobie chwile spędzone z pewnym chłopakiem; chwile, które już się nie powtórzą pewnie nigdy. Ale o tym innym razem. Nie chcę się już dzisiaj niczym dobijać i móc w nocy spokojnie zasnąć. Wreszcie...

A oto, co znalazłam w sieci:

Nienawidzę Cię za to, że pojawiłeś się w moim życiu i wywróciłeś wszystko do góry nogami...

Nienawidzę Cię za to, że patrzyłeś się w moją stronę, ale nie na mnie...

Nienawidzę Cię za to, że uśmiechałeś się do mnie, ale myślałeś o niej...

Nienawidzę Cię za to, że jesteś tak pewny siebie, a mnie wciąż dręczy głupia nieśmiałość...

Nienawidzę Cię, kiedy mówisz: "Żadna mi się nie oprze",a ja w duszy wiem, że jak zwykle masz rację...

Nienawidzę Cię za to, że żyjesz sobie w beztrosce, podczas gdy ja umieram...

Nienawidzę Cię za to, że wciąż, nieustannie muszę Cię kochać......

tą znienawidzoną miłością...

Echh... Trzymajcie się. See ya ;*