Friday, June 27, 2008

I'm coming!

Zaczęło się wielkie pakowanie :D No, może nie takie znowu wielkie; w końcu jadę tylko na jeden dzień, a na drugi wracam, więc biorę same najpotrzebniejsze rzeczy. Muszę to przemyśleć ;) Trzeba być przygotowaną na każdą ewentualność.
Cieszę się, że nie będę podróżowała sama. We dwójkę zawsze raźniej ;) Pociąg mamy o 10.34 z Dworca Głównego w Katowicach. Dojeżdżamy do Wrocławia, gdzie mamy przesiadkę z pośpiesznego na osobowy(będziemy musiały czekać prawie pół godziny ;D). I prosto do Legnicy. Zaklepałam już sobie telefonicznie hotel, więc nocleg mam. Trzeba tylko uważać, żeby się nie pogubić w mieście i trafić tam gdzie trzeba.
Czuję, ze to będzie kolejny niezapomniany koncert :D

Wieczorkiem obejrzę w Tv na TVP2 "Hity Na Czasie", poniewaz parę osób pojechało tam na koncert. Akcent górą! ;P

Coraz więcej wiadomo w sprawie cheerleadingu. Dziewczyny się nakręciły i mam nadzieję, ze nie zrezygnują, bo to by mnie dobiło... Ale trzeba być dobrej myśli. Póki co wszystko zmierza w dobrym kierunku, ale nie chcę zapeszać ;P Wszystko tak konkretnie rozwinie się dopiero w sierpniu. Trzeba wytrwać do tego czasu :)

Dzisiaj akcentowo:
Akcent - Kylie
Akcent - Jokero
Akcent - French Kiss
Akcent - Phonesex

Akcent - Umbrela Ta

Jutro notki nie będzie z wiadomych powodów. W niedzielę relacja z koncertu. Dziś już nie mam czasu na pisanie więcej. Wracam do dalszego pakowania i szykowania się. Trzymajcie się wszyscy cieplutko. Życzę udanej soboty; moja na pewno taka będzie ;) Do niedzieli. See ya ;***