Sunday, June 8, 2008

Dilemma of soul

Ostatnio coraz częściej zadaję sobie pytanie, dlaczego tak bardzo się wszystkim przejmuję? Dlaczego tak bardzo zastanawiam się nad słowami innych ludzi? Czasami rozmawiając z kimś potrafię jakiś czas później rozpatrywać każde słowo, jakie padło i zastanawiać się, co tak naprawdę chciała powiedzieć mi ta druga osoba. Dobrze wiem, że nie zawsze za ludzkimi słowami kryje się fałsz, ale dosyć często. Być może zważając na ten właśnie fakt staram się wszystko sobie dokładnie tłumaczyć. Oczywiście nie robię tego w stosunku do osób, którym ufam, mimo że wiele razy już się sparzyłam.W końcu nie każdy musi mieć od razu złe intencje ;-) A jednak nie potrafię się powstrzymać przed analizowaniem innych.
Odkąd sięgam pamięcią zawsze przejmowałam się wszystkim dookoła. Nawet mało istotnymi faktami. Wszystko wyolbrzymiałam, a później zwykle okazywało się, że problem, który wydawał się zwiastować koniec świata, był w gruncie rzeczy mało znaczący i szybko udawało się go rozwiązać. Moja mama zawsze mi mówi, że przesadzam, ale to już tak głęboko we mnie tkwi.
Teraz siedzę spokojnie w pokoju przy rytmach


Billy Talent - Fallen Leaves
Asculta mai multe audio Muzica »
Tradycyjnym okrzykiem: POLSKA GOLAAA !!!, kończę dzisiejszą notkę ;D Bye ;***