Wednesday, June 18, 2008

Lonely

W taki dzień jak dziś można poczuć się samotną.
Jedne twoje przyjaciółki pracują, inne wyjechały juz na wakacje, musisz siedzieć w szkole sama, bo reszcie klasy nie chciało się dzisiaj przyjść, samotnie wyprawiasz się na miasto.
Stwierdzam również, że chyba powoli staję sie zakupoholiczką, ponieważ po dzisiejszym popołudniu jestem szczęśliwą posiadaczką nowej bluzki ;P Jeszcze trochę i będę musiałą się leczyć ;) A to dziwne, bo jeszcze miesiąc temu nie przepadałam za chodzeniem po sklepach. I nadal nie przepadam, ale kiedy już coś zobaczę, to(jeżeli mam akurat forsę na wydaniu) kupuję. Pozatym zbliżają się wakacje i trzeba odświeżyć trochę swoją szafę. Ochh! przydałby mi się jeszcze nowy pasek z ćwiekami ... Hehe ;P
Rano pojechałam na godzinę do szkoły zobaczyć jak się sprawa ma i po stwierdzeniu oczywistego faktu, iż nikt już z mojej klasy(i nie tylko) do szkoły nie chodzi, zmyłam się do sklepu, gdzie pracują moje przyjaciółki trochę im pouprzykrzać życie ;D Pogadałayśmy i nie chcąc im przeszkadzać w pracy, pojechałam na Centrum, gdzie umówiłam się z mamą. Nie pobyłyśmy tam dłyugo, bo mama była zmęczona. Wróciłyśmy więc do domu. Tak jakoś wyszło, że zagłębiłam się potem w lekturze i popołudnie minęło(pomijając dwugodzinny wypad do Katowic ;)).
Pora trochę pośpiewać, bo jakiś czas tego nie robiłam, a wiem, ze muszę cały czas ćwiczyć głos. Jak mi się zamarzyło, tak mam i dobrze :)
Song na dziś:



Kelly Clarkson - Walk Away
Asculta mai multe audio Muzica »


Miłego wieczoru. Bye, bye ;***