Friday, June 20, 2008

Finish

Nastał wreszcie upragniony czas.
Czas wolności, zabawy i radości. Czas kiedy wszystko staje się możliwe i liczba zmartwień przypadających na jednego człowieka spada ;P Krótko mówiąc, zaczęły się WAKACJE !!!
Zakończenie roku odbyło się u nas w liceum na auli o godzinie 10.00. Rozdanie nagród itd. itp. Piękna akademia przygotowana przez klasy teatralne znowu miło nas zaskoczyła. Kolejny świetny występ :D Pomijam oczywiście fakt, iż była tam pewna osoba uporczywie się we mnie wpatrująca, ale ja się z niej leczę. Dlatego musiałam zachować(jakimś cudem), spokój ducha. Chodź nie powiem, że było mi na początku źle.
Co się tyczy ocen, jak już wcześniej wspominałam, nie jestem z nich w tym roku tak do końca zadowolona. A przynajmniej nie ze wszystkich. Zawsze triumfowałam na koniec roku, ale to było w gimnazjum. Szkole o wiele prostrzej. I nie chcę się tutaj usprawiedliwiać, ale ja po prostu jestem cholernie uparta i skoro uznałam, że dostałam się do najlepszego liceum w okręgu, to tam poszłam i jestem.
No cóż... Pierwsza klasa liceum jest trudna. Każdy o tym wie. Zwłaszcza w moim liceum, gdzie nauczyciele sami rzucają nam jakiś temat, a naszym zadaniem jest go sobie opracować. My się tu uczymy po prostu sami. Jeżeli ktoś nie wytrzymuje presji, przenosi się do innej szkoły. Ja wytrzymałam i udało mi się mieć jedną z najlepszych średnich w klasie ;) Ale ja choruję na przerost ambicji, co jest u mnie raczej wadą, niż zaletą, dlatego ciągle coś mi nie pasuje.
Wierzę, że w drugiej klasie będzie jeszcze lepiej ;)
Teraz życzę wszystkim udanych wakacji. Odpocznijcie i nabierzcie siły na kolejny rok. Oby ten czas był dla Was niezapomniany.
Song na rozpoczęcie wakacji dla Was ode mnie:



Mika-Relax
Vezi mai multe video din Muzica »

P.S. Wieczorem wybieram się z dziewczynami na ognisko. Pora uczcić początek wakacji :) Nie ma to jak kiełbaski i pianki. Mniam :D Dziewczyny chyba coś szykują, bo niedługo mam urodziny, hehe ;)

See ya;***