Saturday, June 14, 2008

Rubik Concert

Obiekt mojego porządania na dziś: okulary przeciwsłoneczne.
Muszę dostać gdzieś podobne ;D Ostatnio choruję na tego typu dodatki.
Siedzę sobie spokojnie w pokoju przed komputerem i co? Słyszę próby Piotra Rubika na Placu Papieskim. Daje równo ;D Jego koncert zacznie się o godzinie 20.00.
Razem z przyjaciółką idziemy o 15.00, poniewaz będziemy pracować tam w charakterze pomocników ochroniarzy. Nazywa się to "prace porządkowe". Naszym zadaniem jest zadbać, zeby ludzie za bardzo nie "hałasowali" (wiadomo o co kaman ;)) A przy okazji będzie szansa porozmawiać z samym Rubikiem, bo będziemy mogły wchodzić na zaplecze dzięki otrzymanym specjalnym przepustkom :) Tak więc szykuje się miłe popołudnie i wieczór. Probably wrócę do domu dopiero koło 23.30. Ku chwale ojczyzny! ;)
Dokonałam 20 minut temu kolejnego szczęśliwego zakupu ;D Tym razem mój wzrok padł na sklep z butami. Szczególne moją uwagę zwróciły wspaniałe czarne balerinki, więc chwyciłam je i pobiegłam do kasy. To była tzw. szybka akcja ;P Strój na koncert 28 czerwca w komplecie. Trzeba się modlić o przychylną prognozę pogody...

Dzisiaj rubikowo:
Piotr Rubik - Psalm dla Ciebie
http://www.youtube.com/watch?v=3WWwuA6twKI

See ya ;**